Polska marka stworzona przez dwie Anny wokół idei świadomego dbania o siebie znana jest wśród pań miłujących naturalną pielęgnację. W portfolio firmy znajdują się dwa rodzaje produktów: kosmetyki bazowe – idealne do łączenia ze sobą w rytuały – i linie kosmetyków wieloskładnikowych do kompleksowej pielęgnacji ciała i twarzy. Trzecia rocznica założenia marki stała się powodem by przedstawić Klientom zupełnie nową kolekcję kosmetyków – MOKOSH icon.

 

 

Przypomnijmy, że z okazji pierwszych urodzin wprowadzono wygładzający krem do twarzy Figa, który od momentu pojawienia się na rynku stał się bestsellerem MOKOSH. Rok później światło dzienne ujrzał korygujący krem pod oczy Zielona herbata. Tym razem, na trzecie urodziny, MOKOSH przedstawia trzy ikony kosmetyczne. To wizjonerska odsłona marki. To świadomy wybór wyselekcjonowanych składników aktywnych oraz ekstraktów z całego świata.
To kosmetyki będące synonimem nieskazitelności. Kolekcja MOKOSH icon została stworzona z organicznych olejów, które odżywiają i pielęgnują skórę, a zawarte w niej ekstrakty działają antyoksydacyjnie. Olej z zielonej kawy oraz ekstrakt z bergamotki wspomagają redukcję cellulitu. Wyciągi z suszonej kory cynamonu, ze skórki limonki, z tonkowca wonnego oraz wanilii to silne przeciwutleniacze, a zawarty ekstrakt z róży damasceńskiej łagodzi podrażnienia. To tylko nieliczne ze wszystkich dobrodziejstw, które daje marka MOKOSH swoim miłośnikom w rozświetlającym serum, peelingu oraz maśle do ciała o nieoczywistym zapachu wanilii z tymiankiem. |

www.mokosh.pl