Rebranding RevitaLash® i pomoc Amazonkom

W hotelu InterContinental gościli nas Joanna i Waldemar Kostrzewscy, właściciele firmy Plazanet, wyłącznego dystrybutora marki RevitaLash®.

 

Dariel Sidney, córka Amazonki Gayle Brinkenhoff, dla której 13 lat temu doktor Brinkenhoff stworzył odżywkę do rzęs i brwi RevitaLash®, opowiedziała o misji marki, której produkty cieszą się powodzeniem w 70 krajach. Na spotkaniu Krystyna Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, otrzymała od Plazanet i RevitaLash® 37 000 zł na rzecz polskich Amazonek w ramach, trwającej już 9 lat, akcji profilaktyki Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi. Gośćmi byli też znani lekarze kosmetolodzy oraz dziennikarki, aktorki i wizażystki znane z mediów.

0.00 średnia ocena / 0 głosów

Podziel się swoją opinią

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
12 − 8 =