W listopadowy wieczór w odnowionej przestrzeni konferencyjnej hotelu InterContinental Warszawa odbył się pokaz wiosenno-letniej kolekcji duetu MMC Studio.

Gości powitały; Britta Kutz, Area General Manager w IHG Hotels & Resorts oraz Monika Mikulska-Guźniczak, Cluster Director of Public Relations & Marketing. Kultowy Hotel InterContinental Warszawa od prawie 20 lat jest jednym z symboli stolicy i zdobył w tym roku dwie prestiżowe nagrody: Poland’s Leading Hotel i Poland’s.Leading Business Hotel.

Nowoczesny design hotelu i ponadczasowość odnowionych przestrzeni idealnie wpisały się w barwną, premierową kolekcję. W ten wieczór nie mogło zabraknąć wybornej kuchni hotelu InterContinental Warszawa. Szef kuchni- Mariusz Jeznach- zadbał o kulinarną oprawę tego wieczoru. Zaproponował wybór wykwintnych dań z fantazyjnie dobranymi dodatkami o zróżnicowanej teksturze. Pojawił się król przystawek; tatar wołowy w klasycyzującym wydaniu, wolno pieczona polędwiczka wołowa, wytrawne pączki, bogato nadziewane królewskim krabem i kawiorem, comber z jelenia i smażone przegrzebki. Pokaz mody MMC Studio tętnił kolorami wiosny, zaś ucztę kulinarną dopełniły lekkie i pachnące latem owocowe desery z nowo otwartej na parterze InterContinental Warszwa, Śliska – The Lounge. Przybyłych gości „powitała” Musująca Gruszka z Winiarni Zamojskiej, zaś dzięki firmie Diageo, na wydarzeniu goście mogli spróbować koktajli na bazie marek: whisky Johnie Walker, ginu Tanqueray oraz orzeźwiającego Gordons 0% z nutą jałowca. |

Intercontinental Warszawa