BMW Art Club

BMW Art Club. Przyszłość to sztuka

 Długofalowy projekt artystyczny z powodzeniem realizowany przez BMW, artystów oraz czołowe polskie instytucje kultury. Misją projektu jest kreowanie innowacyjnych wydarzeń, podczas których sztuka spotyka się z nowymi technologiami i refleksją nad przyszłością, gwałtownie zmieniającego się pod ich wpływem, świata.

Projekt powstaje w ramach strategii BMW Drives Culture. Marka od niemal 50 lat wspiera działania z zakresu kultury i sztuki, współpracując z największymi światowymi artystami. Polski oddział BMW jest partnerem m.in. Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu czy Filharmonii Szczecińskiej. Wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne do produkowanych aut w każdym segmencie, marka jednocześnie stara się podążać za człowiekiem jako jednostką. Projekt BMW Art Club. Przyszłość to sztuka zadaje pytania o człowieka i sztukę w świecie rozwijających się technologii, trzymając się założenia, że kluczem do zrozumienia przyszłości pozostanie niezmiennie kultura.

W tym roku, w ramach projektu, zaprezentowane zostanie wydarzenie z pogranicza kultury i nowych technologii: „Carmina Burana (Mgnienie Oka)”. Spektakl w nowatorskiej oprawie Borisa Kudlički (dyrektora artystycznego i autora koncepcji kreatywnej projektu) będzie połączeniem pokazu wizualnego z utworem „Carmina Burana” Carla Orffa w wykonaniu solistów, Chóru i Orkiestry Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Ideą przedsięwzięcia jest znalezienie wspólnej płaszczyzny dla języka sztuki i nowych technologii, które poprzez obecność w codziennym życiu wpływają na nasze doświadczenia i postrzeganie świata.

Premiera wydarzenia 21 listopada, kolejne przedstawienia 22 i 30 listopada.

Bilety na „Carmina Burana (Mgnienie Oka)” w kasach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej oraz na stronie https://teatrwielki.pl

Więcej informacji o projekcie: https://www.bmw.pl/pl/index.html

Organizatorzy: Teatr Wielki – Opera Narodowa, BMW.
Patroni medialni: VOGUE, LABEL Magazine, Forbes, Newsweek, Onet, Chillizet.

 

5.00 średnia ocena / 1 głos

Podziel się swoją opinią

Please enter your comment!
Please enter your name here

Solve : *
18 + 11 =