Podczas gali w Berlinie, marka Douglas zaprezentowała swój nowy wizerunek.

Niezwykłe czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii, mogą już zobaczyć w perfumeriach klienci w siedemnastu krajach Europy. Unowocześnienie marki to jeden z pięciu głównych filarów strategii #FORWARDBEAUTY stworzonej przez Tinę Müller, CEO Douglas Europe. Bohaterami sesji zdjęciowej zostały międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valletta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena. W czasie uroczystej prezentacji, gościom przedstawiono także nowe logo Douglas i nowe hasło #doitforyou. |

U góry, od lewej: Michał Kocman, Lenka Bouvler (Douglas Czechy i Słowacja), Tina Müller, CEO Douglas Europe, Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region, Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu i PR Douglas Poland oraz Michael Rauch, CEO Douglas.